Thursday, January 6, 2011

Sumbangan Kepada Sekolah KAFA Al Syabab Taman Sri Muda

Pada 15 December 2010 yang lepas beberapa buah kontena yang digunakan oleh pihak Sekolah Kafa Al Syabab untuk dijadikan kelas telah mengalami kerosakan teruk akibat dari keaadaan ribut yang berlaku di sekitar kawasan Taman Sri Muda,




ianya telah mendapat perhatian YB Shuhaimi yang juga ADUN Kawasan Sri Muda yang datang melihat sendiri kerosakan yang dialami oleh pihak Sekolah pada petang hari kejadian dan berjanji akan memperbaiki segala kerosakan yang berlaku akibat ribut tersebut.

Hari ini 5hb Januari 2011 YB Shuhaimi sekali lagi ke Sekolah KAFA Al Syabab Taman Sri Muda meninjau perkembangan kerja-kerja penambahbaiakan yang dilakukan sejurus selepas tinjauan YB Shuhaimi ke tempat kejadian pada 15hb December yang lepas.

Dari tinjauan beliau hari ini, YB Shuhaimi beliau berpuas hati dengan kerja-kerja penambahbaikan yang dilakukan oleh kontraktor terbabit. YB Shuhaimi juga bertemu pihak pengurusan sekolah serta menyatakan kesediaan membantu pihak sekolah dalam membangunkan Sekolah Kafa Al Syabab.

Dalam pertemuan tersebut juga YB Shuhaimi berkesempatan menyerahkan bantuan kewangan sebanyak RM 35,000.00 bagi membolehkan kerja-kerja penambahbaikan serta menaiktaraf sekolah dapat dilakukan.




No comments: