Wednesday, December 7, 2011

Sumbangan Sempena Deepavali di Dun Sri Muda

Pejabat Adun Sri Muda dengan kerjasama Wanita Keadilan Kota Raja telah mengadakan majlis penyampaian sumbangan sempena Deepavali. Sumbangan daripada Pertubuhan Kebajikan dan Amal Wanita Selangor (PEKAWANIS) berupa wang ringgit kepada 30 keluarga terdiri daripada penduduk miskin dan ibu tunggal kalangan kaum India sekitar Dun Sri Muda .

Majlis penyampaian tersebut telah disampaikan oleh YB Shuhaimi Shafiei selaku Adun Sri Muda bertempat di Pusat Khidmat Rakyat Dun Sri Muda. Ahli Majlis MPSJ Sdr Jaberi Ami, Ketua Wanita Keadilan Cabang Kota Raja , Puan Rozaina Hamzah dan Timbalan Ketua Wanita Kota Raja Pn Ruthira Surasan turut sama hadir dalam majlis ini.

Program ini dilaksanakan bagi meringankan beban penerima agar turut sama merasai kemeriahan Deepavali yang disambut pada 26 Oktober 2011. Adun Sri Muda YB Shuhaimi Shafiei dalam ucapan perasmiannya menekankan tentang keprihatinan kerajaan negeri terhadap rakyat serta menyeru agar perpaduan dalam kalangan kaum India akan bertambah erat dibawah pimpinan Pakatan Rakyat.




YB Shuhaimi bergambar bersama para penerima sumbangan

No comments: