Thursday, May 7, 2009

RAKYAT BUKIT SELAMBAU & BUKIT GANTANG MEMBUKTIKAN KUASA MEREKA...

SRI MUDA - Rakyat di bukit Selambau serta di Bukit Gantang Sekali lagi membuktikan kuasa serta pilihan meraka pada Pilihanraya kecil yang berlangsung baru - baru ini.Rakyat semakin memberikan keyakinan kepada Pakatan Rakyat untuk merubah dasar - dasar kerajaan BN yang tidak secocok serta tidak memberikan keuntungan kepada rakyat yang terbanyak.Pakatan Rakyat berkeyakinan mampu untuk mengambil alih tampuk kepimpinan Kerajaan Pusat dalam Pilihanraya Umum yang ke 13 nanti dengan mengambil kira sokongan rakyat Malaysia yang semakin yakin dengan dasar - dasar yang dibawa olek Pakatan Rakyat.

Shuhaimi Hj Shafiei menyatakan betapa pentingnya rakyat perlu memberikan kemenangan kepada calon PKR (PR) dalam PRK di Bukit Selambau.

Shuhaimi Hj Shafiei (kiri),Dr.Badrul Amin &Azmin Ali,ketika menantikan giliran untuk menyampaikan ceramah kempen Pilihanraya di Sg. Lalang Bukit Selambau.


Saya dan keluarga akan memberikan undi kepada calon PKR kerana sudah tidak percaya dengan Barisan Nasional kata seorang pengundi yang hadir






No comments: