Wednesday, July 1, 2009

YB Bertemu Ketua Kuil Sri Mahamariaman Bukit Kemuning

"Pemimpin Pakatan Rakyat" dari rakyat kepada rakyat, tidak mengira bangsa dan agama, inilah kekuatan Pakatan Rakyat, inilah juga keikhlasan perjuangan Pakatan Rakyat. Ikatan inilah yang membuka mata seluruh rakyat memilih Pakatan Rakyat.




YB Shuhaimi Adun Pakatan Rakyat hadir sendiri bertemu Ketua Kuil Sri Mahamariaman Bukit Kemuning bagi mendengar permasaalahan serta meninjau kawasan kuil yang pernah dilanda banjir pertengahan tahun lalu.




Atas usaha YB Shuhaimi dan Pasukan Skuad Bencana Sri Muda kini banjir kilat di kawasan kuil Sri Mahamariaman bukan lagi masalah utama.

Kerja-kerja penambahbaikan sisitem pengaliran air di sekitar Bukit Kemuning segera dilakukan bagi mengelak permasalahan sama berulang.

Kini masalah banjir kilat di Bukit Kemuning hampir selesai 100%. Walaupun ini merupakan kawasan mejoriti kaum India, YB Shuhaimi tetap membantu rakyat yang memerlukan walaupun berbeza Agama dan Bangsa.




Dalam pertemuan itu pihak kuil menyatakan jutaan terima kasih serta menyerahkan cenderahati kepada YB Shuhaimi dan memohon agar YB Shuhaimi dan seluruh pemimpin Pakatan Rakyat meneruskan usaha membantu rumah-rumah ibadah serta seluruh rakyat rakyat tanpa mengira kaum.

Tahniah YB Shuhaimi dan seluruh pemimpin Pakatan Rakyat.

No comments: