Wednesday, July 1, 2009

Dialog Pemimpin Bersama Rakyat

Pada malam minggu yang lepas Persatuan Penduduk Putra Height telah menganjurkan satu pertemuan Penduduk Putra Height bersama YB Shuhaimi Adun Sri Muda. Kehadiran penduduk cukup membanggakan sesi dialog juga berlangsung aman. Rata-rata penduduk menyatakan kegembiraan bertemu serta berdialog sendiri dengan pemimpin mereka.






Beberapa penduduk yang ditemui menyatakan perasaan terharu beliau bertemu sendiri YB Shuhaimi dan mengucapkan jutaan terima kasih kepada YB Shuhaimi kerana sudi bertemu serta mendengar luahan penduduk Putra Height. Malah ada yang menyatakan inilah pemimpin yang kita cari.

Mereka juga menyatakan perbezaan ketara antara pemimpin Pakatan Rakyat kini dengan pemimpin Barisan Nasional dulu yang lebih mementingkan kekayaan dan pangkat. Mereka juga menyatakan ucapan tahniah serta meminta agar YB Shuhaimi dan seluruh pemimpin Pakatan rakyat meneruskan usaha membantu serta merakyatkan ekonomi negeri Selangor.






YB Shuhaimi dalam ucapannya meminta agar seluruh penduduk dan pendokong pakatan rakyat membantu kerajaan negeri dalam usaha-usaha membantu rakyat serta merakyatkan ekonomi Selangor. YB Shuhaimi juga meminta agar penduduk Putra Height harus memastikan Pakatan rakyat agar terus menerajui Kerajaan Negeri Selangor pada pilihanraya akan datang.

No comments: