Tuesday, January 20, 2009

Kelas Tuisyen Rakyat Sek. 25 Bermula

Seksyen 25, Tmn Sri Muda- Biro pendidikkan Dun Sri Muda telah berjaya merealisasikan hasrat dan impian Yb.Shuhaimi untuk memberikan kelas tuisyen percuma kepada pelajar- pelajar yang akan memduduki peperiksaan UPSR,PMR dan SPM pada tahun ini. Kelas tuisyen yang pertama bermula pada 17 Jan hari sabtu yang lalu telah mendapat sambutan yang mengalakkan daripada pelajar-pelajar serta sokongan ibu bapa sendiri.Yb. Shuhaimi ketika menyampaikan ucapan perasmian pada minggu yang lalu telah menyatakan kesungguhan beliau untuk membantu pelajar-pelajar yang kurang berkemampuan di Dun Sri Muda agar mendapat pendidikkan yang lebih sempurna demi menjamin masa hadapan yang lebih cermerlang.

Yb,Shuhaimi menyeru kepada ibu bapa yang ada memiliki anak yang akan menduduki peperiksaan Upsr,Pmr dan Spm agar mendaftarkan anak beliau ke kelas tuisyen tersebut kerana tiada yuran bulanan yang di kenakan kepada pelajar yang mendaftar.Pelajar hanya akan di kenakan bayaran minimum RM10 (UPSR),RM15 (PMR) dan RM20 (SPM) sebulan untuk membiayai kos makan minum serta kertas kerja manakala bayaran untuk para Guru akan dibayar oleh Yb.Shuhaimi sendiri.Kepada ibu bapa atau pelajar-pelajar yang berminat untuk menyertai kelas tuisyen tersebut boleh terus mendaftar di Pejabat Pusat Khidmat Masyarakat Taman sri Muda seksyen 25, Shah Alam.Atau untuk maklumat lanjut sila hubungi Haslina- 012 318 5145.

Pertugas di Pusat Khidmat Masyarakat Taman Sri Muda Pada sesi pendaftaran pelajar Kelas Tuisyen Rakyat Dun Sri Muda (N50).

No comments: