Thursday, June 23, 2011

KERAJAAN NEGERI SELANGOR PAKATAN RAKYAT TERUS MEMBANTU PELAJAR


SRI MUDA - Kerajaan Negeri Selangor yang di pimpin oleh Pakatan Rakyat bukanlah sebuah kerajaan yang hanya sekadar memberikan janji manis apabila menjelang pilihanraya semata - mata untuk memenangi hati pengundi. Banyak yang telah dibuktikan oleh kerajaan Negeri Pakatan Rakyat semenjak memenangi pilihanraya pada tahun 2008 sehingga ke hari ini.
Kerajaan Pakatan Rakyat yang mengamalkan prinsip Negeri berkebajikan demi memastikan semua rakyat tanpa mengira taraf hidup serta kaum akan dapat menikmati sumber kekayaan yang di miliki oleh Negeri Selangor. Terbaru dan terkini Kerajaan Negeri Selangor melalui Yayasan Selangor mengumumkan Tawaran Pinjaman Pelajaran bagi sesi Jun 2011 dan September 2011 untuk Rakyat kelahiran Negeri Selangor atau yang telah menetap lebih dari 10 tahun di Negeri Selangor.

Tawaran Pinjaman Pelajaran oleh Yayasan Selangor adalah khas untuk mereka - mereka yang akan memulakan pembelajaran bagi sesi Jun dan September 2011 ke mana - mana Pusat pengajian Tinggi awam atau pesendirian dan pemohon tidak menerima sebarang biasiswa,dermasiswa,pinjaman atau lain - lain bantuan kewangan dari mana - mana organisasi dalam atau luar negera.Borang permohonan boleh dimuat turun daripada laman web :www.yayasanselangor.org.my


No comments: