Thursday, August 25, 2011

HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB 1

HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB 1

BERNAFAS DALAM LUMPUR



ADA KOMPLOT JATUHKAN NAJIB DALAM UMNO
– keadilan daily

Ketua Penerangan KEADILAN Selangor, Shuhaimi Shafiei berkata bukan setakat Mohd Khir Toyo, tetapi Najib Razak juga menjadi mangsa konspirasi oleh pihak tertentu dalam Umno.

Ia berhubung dakwaan bekas Menteri Besar Selangor itu bahawa tiga menteri kabinet, termasuk seorang dari negeri itu, mahukan beliau dipenjarakan dalam kes rasuah yang dihadapinya.

Menurut Shuhaimi, selain Khir, wujud perancangan serius untuk singkirkan Najib selaku perdana menteri dan Presiden Umno yang didalangi bekas Mahathir Mohamad.

Malah katanya, suara-suara untuk memaksa Najib berundur didengar semakin keras menjelang perhimpunan Agung Umno yang akan bermula pada penghujung November ini.

“Dalam Umno ini bukan setakat Khir Toyo, bahkan Najib juga akan dikonspirasikan di Putrajaya. Bukan satu rahsia bahawa ini adalah perancangan Mahathir,”

“Ini kerana di Selangor, Khir Toyo adalah liabiliti, di peringkat pusat Najib menjadi liabiliti kerana peranan isterinya bukan tinggalkan legasi tetapi tinggalkan liabiliti kepada Najib Razak,” kata beliau kepada Keadilandaily.com.


Ditanya samada dakwaan konpirasi terhadap perdana menteri itu hanyalah spekulasi pembangkang semata-mata, Shuhaimi berkata ‘Dalam Umno ini spekulasi itu lah yang benar’.

“Ini bukan rahsia dan bukan cerita baru di dalam Umno,” ujarnya lagi.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

NOTA:

dimasa mat ngantuk dulu lama juga baru ada komplot

masa mat mongol ini belum sampai tiga tahun dah ramai berkomplot

komplot ini bukan saj nak jatuhkan toyo

komplot ini nak jatuh kan mat mongol juga

apa nasib punya badan

siang ternampak nampak yang slim melim

malam terlentang berkhayal yang slim melim

raba punya raba teraba badak tua

kah kah kah


Kredit tο: http://feedproxy.google.com/~r/TukarTiub/~3/QiB0jl3gS34/hari-hari-akhir-saekor-najib-1.html

No comments: