Tuesday, April 8, 2014

Ahli Dewan Negeri Akan Menghayati Titah DYMM Sultan Selangor


SHAH ALAM, 8 APRIL: Sempena pembukaan Sidang Dewan Negeri Selangor (DNS), 400 jemputan termasuk Exco Selangor, Yang di-Pertua daerah, dan kakitangan kerajaan negeri hadir dalam jamuan makan malam bersama Duli Yang Maha Mulia (DYMM) Sultan Selangor, di sini, semalam.

Majlis itu berlangsung di Hotel Concorde, di sini, yang bermula jam 9 malam selepas keberangkatan tiba Tengku Panglima DiRaja Sulaiman Ibni Al-Marhum Sultan Salahudin Abdul Aziz Shah mewakili DYMM Sultan Selangor.

Hadirin turut dihiburkan dengan persembahan kebudayaan serta nyanyian lagu klasik sepanjang acara itu berlangsung.

Speaker DNS, Hannah Yeoh turut melahirkan terima kasih kepada semua yang terbabit dalam menjayakan pembukaan sidang DNS penggal kedua.

Dalam ucapannya, beliau juga turut mendoakan kesejahteraan baginda dan keluarga, selain mewakili seluruh ahli DNS berjanji akan memberikan sepenuh perhatian bagi melaksanakan segala titah baginda ketika pembukaan sidang dewan berkenaan.

“Keprihatinan tuanku dalam isu rakyat jelata akan diberikan lebih perhatian oleh kami,” katanya.
Majlis yang berlangsung kira-kira 2 jam itu turut diserikan dengan penyampaian cenderamata oleh Hannah kepada Tengku Sulaiman dan juga sesi bersalaman bersama jemputan.

selangorkini

No comments: