Loading...

Wednesday, October 12, 2011

11 October 2011

Perbicaraan Awam SPR : Lebih 95% bantahan PAS Kota Raja menang

Hari ini selesai lah Perbicaraan Awan SPR untuk 260 bantahan yang dibuat oleh Kota Raja. Kita menang 248 dan hanya kalah 4 bantahan sementara 8 bantahan masih dalam siasatan.

Hari ini YB Dr Siti Mariah membuat 10 bantahan jam 12.30 tengahari, manakala YB Shuhaimi hadir kira-kira jam 11.00 pagi untuk membuat 10 bantahan.

Semua petugas PAS Kota Raja amat berbangga dengan pimpinan tertinggi PAS Kota Raja serta PKR Kota Raja yang hadir dikedua-dua hari semasa perbicaraan ini dijalankan. Semalam pun YB Dr Xavier turut hadir memberi sokongan kepada pembantah.

Diakhir perbicaraan Pengarah SPR Selangor Tn Hj Zulkifli sempat bergambar dengan Pengarah JPrN Selangor merangkap YDP PAS Kota Raja serta pembantah dari Kota Raja.

MESRA : Pengarah SPR Selangor bergambar bersama Pengarah Jabatan Pilihanraya PAS Selangor JPrN, En Jaafar Samsudin bersama sebahagian pembantah dari Kota Raja
Serious : YB Shuhaimi mendengar taklimat bantahan yang disampaikan oleh Pengrah JPrD Sri Muda Tn Hj Hakim Kari sambil dioerhatikan oleh Sdr Azmi jusoh dan Tn Hj Bahaudin Alias (MBA)

Isyarat bagus : YB Shuhaimi menang dalam perbicaraan siasatan awam SPR hari ini.

Sumber: Blog Parlimen Kota Raja

No comments: