Thursday, May 13, 2010

KEHADIRAN YB SHUHAIMI HJ SHAFIEI MENCERIAKAN DAN MEMERIAHKAN MAJLIS YANG BERLANGSUNG



SEKSYEN 27 - Kehadiran tetamu pada majlis yang berlangsung pastinya akan memberikan satu makna dan kenangan yang terindah apatah lagi yang menghadirinya adalah pemimpin setempat.

YB Shuhaimi Hj Shafiei sedaya upaya yang mampu akan cuba memenuhi setiap undangan yang diterima kerana bagi beliau setiap undangan pastinya disertai dengan harapan agar beliau dapat hadir pada majlis tersebut.

Namun beliau juga sangat berharap kepada orang ramai yang menghulurkan kad undangan di masa yang akan datang agar dapat menghantar dan memaklumkan lebih awal setiap undangan kepada beliau kerana bimbang bertembung dengan aktiviti yang lain.

Pada minggu lepas beliau meluangkan masa menghadiri perkahwinan anakanda kesayangan Tuan Haji Ghazali, Nazir masjid Baitul Mahabbah, Seksyen 27 Shah Alam.


Kelihatan Nazir Masjid Al-Munawarah Ustaz Muhaiyat turut hadir menyerikan majlis ini
Pasangan pengantin bergambar kenangan bersama YB Shuhaimi dan kedua ibubapa mempelai yang 'bagai pinang di belah dua'

YB Shuhaimi mengambil sendiri makanannya walaupun tuan rumah ada menyediakan meja khas...

YB Shuhaimi meluangkan masa memasak nasi sekitar 10 minit bersama jemaah muslimat Surau Addin yang menjadi 'kepala penanggah' pada hari tersebut

Bergambar kenangan bersama jemaah lelaki Surau Addin... Jangan ambil hati ya, seminggu dua nanti YB Shuhaimi akan berjemaah bersama di surau tuan tuan....

Sekretariat Dun Sri Muda - Az

No comments: