Thursday, September 19, 2013

Program Ziarah Penghargaan Warga Emas Di Kg Baru Hicom




Kg Baru Hicom- 9.30 pagi bermula di Lot 144 Jalan Bunga Tanjung 5 Kampung Baru Hicom dan tamat jam 12.30 tengah hari skuad Sri Muda dan YB Shuhaimi Shafie berjaya menziarah 10 buah rumah sempena Program Ziarah Penghargaan Warga Emas.

Ketua Kampung Imam Kamal juga turut bersama menziarah 4 buah rumah di Kg Baru Hicom  kemudian terus menjelajah ke Flat Sri  Proton menziarahi 2 buah rumah, ketiadaan Pn Halijah Binti Othman beralamat No 105 Blok , Flat Sri Proton Sek 27 hari ini akan diraikan wakil Pejabat Adun Sri Muda esok dimana cenderahati sudah diberi.

Selesai di Seksyen 27 perjalanan diteruskan ke Taman Alam Megah 2 buah rumah dan terus ke 2 buah rumah di Lanchong Jaya

"Jangan kita lupa jasa baik warga emas, jika tiada dulu maka tiada sekarang.Selaras dengan slogan meneruskan kecemerlangan selangor justeru setiap lapisan masyarakat kita raikan" kata YB Shuhaimi Shafiei selaku Ahli Dewan Undangan Negeri Sri Muda.


Warga emas tertua yang diraikan hari ini ialah Pn.Fatimah Abdul Hamid berumur 94 tahun di Flat Sri Proton Seksyen 27 Shah Alam manakala En. Zakaria Bin Jaafar antara yang termuda dikalangan warga emas hari ini berumur 76 tahun

Lokasi seterusnya Program Ziarah Penghargaan Warga Emas akan diadakan di sekitar Jalan Kebun, lebih 40 orang akan di ziarah Adun Sri Muda YB Shuhaimi Shafiei kelak.



-Mj

    

No comments: